Залиште свій номер телефону
і ми обов’язково Вам передзвонимо у найближчі 30 хвилин

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

  Ми підготували для Вас відповіді на популярні питання, щоб Ви краще розуміли деталі нашої співпраці

Що таке IT аутсорсинг?

Часткове або повне делеговане обслуговування Вашої компанії у сфері IT у команди професіоналів, у штаті якої є фахівці різних напрямків, прийнято називати IT аутсорсингом. Завдяки такій командній роботі це не лише економія коштів, а й швидке вирішення складних завдань за рахунок комплексного підходу.

Як визначитися, чи потрібний IT-аутсорсинг моєї компанії?

Для ухвалення рішення, насамперед, потрібно зібрати та вивчити всі поточні витрати та проблеми в IT-інфраструктурі. Замовити IT-аудит у аутсорсингових компаній, який покаже "дірки" у безпеці та надасть вектор розвитку інфраструктури. На підставі зібраних даних, можна запросити приблизний прорахунок вартості обслуговування інфраструктури у двох-трьох IT-компаній і наочно побачити, що утримання штатного адміністратора, найчастіше не вигідно з фінансової точки зору. IT-аутсорсинг вигідний тим, що завдяки командній роботі фахівців може принести нові ідеї та реалізувати їх. Аутсорсинг знижує ризик втрати даних і вказує, що відповідальність лежить на аутсорсинговому партнері, що застрахує та захистить у разі крадіжки чи катастрофічних подій.

Що таке IT-аудит?

При проведенні IT-аудиту проводиться оцінка стану IT-інфраструктури, IT-безпеки, збирання інформації по робочих станціях та серверному обладнанні, механізми резервування IT-інфраструктури для розуміння можливих ризиків та витоків даних компанії. За результатами IT-аудиту, Вам надсилається систематизований звіт про поточний стан IT-інфраструктури, а також необхідність та рекомендації щодо модернізації.

Що таке ІТ інфраструктура?

Комплекс взаємопов'язаних інформаційних сервісів та систем, які необхідні для функціонування та розвитку інструментів інформаційної взаємодії в компанії – це IT-інфраструктура. Обслуговування IT-інфраструктури є складним процесом, який потребує комплексного підходу від IT фахівців.

Якщо немає готової IT-інфраструктури?

Створення надійної IT-інфраструктури – це складний та відповідальний процес. Тим більше, що для її розробки відповідно до потреб Вашого бізнесу в більшості випадків практично неможливо обмежитись лише силами внутрішньої IT служби. Для створення реально надійної, високопродуктивної та масштабованої IT-інфраструктури потрібна достатня кількість висококваліфікованих професіоналів у галузі IT технологій та великий досвід у організації IT структури.

Які основні етапи побудови ІТ інфраструктури?
  • Розробка, погодження та затвердження технічного завдання щодо створення IT-інфраструктури;
  • Розробка робочого проекту;
  • Впровадження (реалізація створеного проекту);
  • Формування робочої документації, інструкції.
Що таке хостинг?

Комплекс послуг, пов'язаний із розміщенням на сервері Вашої інформації та надання доступу до неї з мережі.

Що таке віртуальний виділений сервер?

Емулятор роботи окремого фізичного сервера, на якому може бути запущено безліч віртуальних серверів для різних цілей. Кожен віртуальний сервер має свої процеси, ресурси, конфігурацію та окреме адміністрування. Для створення VPS використовують додаткові програмні продукти.

Що таке виділений сервер (Dedicated Server)?

Окрема фізична машина, яка використовується для виділення певних програм з можливістю відокремлення від інших програм Вашої компанії. На виділеному сервері можна змінювати конфігурацію обладнання, проводити технічні роботи, не торкаючись інших серверів і служб компанії.

Відмінності між "наземним" Microsoft Office та Microsoft Office 365?

"Наземний" Microsoft Office - це версія пакета офісних програм, яка купується одночасно без права переходу на іншу версію (крім випадків використання корпоративної підписки - Software Assurance). Іншими словами, купуючи офісний пакет MS Office 2016, оновитись до MS Office 2019, без покупки нової версії за повну вартість, не можна. "Наземний" MS Office можна використовувати на ОС Windows та MacOS.

Microsoft Office 365 — це передплата, яка потребує періодичного продовження (щомісячно або щорічно залежно від вибраної схеми оплати). Залежно від типу передплати, включаються різні служби та програми, які мають найактуальніші версії офісного пакету. Після закінчення терміну дії підписки сервіси Microsoft вимикаються. Переключення підписок MS Office 365 дозволяє додавати або видаляти служби, у використанні яких є потреба. MS Office 365 можна використовувати на ОС Windows, MacOS, iOS та Android.

Основною відмінністю "наземної" версії від "365" є спосіб придбання нових версій та можливості безстрокового використання програмного забезпечення.

Які відмінності між редакціями

"Наземний" Microsoft Office надається у кількох редакціях. Кожна редакція дозволяє використовувати продукт на одному пристрої кількома користувачами. Редакції відрізняються вартістю та списком доступних програм.

  • Office Home & Student включає такі програми: Word, Excel, PowerPoint, OneNote;
  • Office Home & Business включає такі програми: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook;
  • Office Standard включає такі програми: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Web Apps;
  • Office Professional 2016 включає такі програми: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Web Apps, Access, InfoPath, SharePoint Workspace.
Чи можна передати в обслуговування лише сервер?

Є 3 види обслуговування: обслуговування серверів та комп'ютерних систем, а також комплексне обслуговування. Що саме потрібно передати на аутсорсингову компанію - Ваше рішення. Але, для якіснішого обслуговування, рекомендується передавати як сервери, і комп'ютери. Так можна швидше вирішувати питання зв'язки клієнт-сервер та застосовувати політику компанії в цілому.

Що входить до обслуговування робочих станцій?
  • Діагностика та дрібний ремонт несправностей;
  • Встановлення та налаштування ОС;
  • Підключення та налаштування додаткового обладнання (принтери, сканери, МФУ, звукове обладнання тощо);
  • Розмежування прав доступу до спільних папок, прав для встановлення додаткового програмного забезпечення;
  • Налаштування системи резервного копіювання;
  • Антивірусний захист;
  • Встановлення додаткового ПЗ;
  • Консультація працівників Вашої компанії.
Що входить до обслуговування локальної мережі?
  • Налаштування та обслуговування активного мережевого обладнання;
  • Організація захисту периметра мережі шляхом налаштування Firewall;
  • Побудова віртуального приватного каналу (VPN);
  • Усунення несправностей мережі;
  • Розмежування офісної та гостьової мереж;
  • Моніторинг стану активного мережного обладнання;
  • Забезпечення безперебійної роботи локальної мережі Вашої компанії.
Яка швидкість реакції при зверненні до технічної підтримки?

Швидкість реакції залежить від підписаного договору, але стандартний час на звернення – 30 хвилин. Час реакції - це максимальний час, протягом якого наш інженер підключиться до вирішення проблеми. Час вирішення проблеми залежить від рівня складності.

Що таке приватна хмара (Private Cloud)?

Це служба хмарних обчислень ІТ-інфраструктури, елементи якої розміщені на обладнанні Вашої компанії. З переваг використання приватної хмари можна відзначити гнучкість масштабування, скорочення витрат на обслуговування та можливість забезпечити високий рівень безпеки за рахунок використання брандмауерів компанії. З мінусів використання цього рішення варто відзначити, що моніторинг за станом обладнання та зберігання даних лежить на плечах користувачів. За вартість та звітність відповідальність несе IT-відділ компанії.

Що таке публічна хмара (Public cloud)?

Це служба хмарних обчислень IT-інфраструктури, елементи якої розміщені та управляються постачальником (хостером), а також може бути використана одночасно безліччю користувачів. До переваг суспільної хмари можна віднести можливість отримання готової інфраструктури без початкових витрат, необмежені можливості масштабування та відповідальність за обслуговування стороною постачальника. З мінусів слід відзначити вразливість у безпеці.

Що таке гібридна хмара (Hybrid cloud)?

Це служби хмарних обчислень ІТ-інфраструктури, частини яких знаходяться на різних моделях розгортання хмар, пов'язаних між собою різними технологіями передачі даних. Використання гібридної хмари дозволяє не тільки масштабувати обчислювальні ресурси, але й усуває необхідність великих капітальних витрат для обробки короткострокових завдань, а також у випадках, коли є необхідність у тимчасовому використанні тих чи інших ресурсів. Компанія зможе платити тільки за ресурси, які вони тимчасово використовують, замість того, щоб купувати, налаштовувати та підтримувати додаткові ресурси та обладнання, які можуть залишатися бездіяльними протягом тривалих періодів часу.

Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам орієнтуватися, а також забезпечити кращий користувальницький досвід, проаналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламної та маркетингової діяльності. Якщо ви не погоджуєтеся з використанням файлів cookie, ви можете відключити їх у своєму браузері, як описано на сторінці Політика конфіденційності.